top of page
Zoeken
  • mandysgoodfood

On the go salade met (zoete)aardappel


Vanwege mijn werk heb ik vaak onregelmatige diensten waardoor ik altijd wat mee moet nemen. Daarom maakte ik deze (zoete) aardappel salade met muhammara dip en avocado in een handige to go bak en hoef ik mijn eten niet in een magnetron te stoppen wat zo gaan een hoop vitaminen verloren.  Deze salade kan als lunch en diner gegeten worden!  Ingrediënten voor 1 pers - 100 gr zwarte bonen - salade met rucola - 5 ml hennepzaad olie - 200 gr zoete aardappel - halve avocado - 2 eetlepels muhammara dip - zongedroogde tomaatjes

 

Neem een grote bak die goed afsluitbaar is. Vul met salade en giet er 5 ml hennepzaad olie overheen. Snijd de aardappel in plakjes en kook circa 5-6 min. Laat de zwarte bonen goed uitlekken en spoel ze af. Voeg de aardappel en zwarte bonen toe aan het bakje. Voeg de avocado, zongedroogde tomaatjes en muhammara dip toe. Breng op smaak met peper en zout. Eetsmakelijk!

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page